söndag 17 januari 2010

Äntligen dags!

Nu på lördag öppnar min butik. Hu, vad spännande! Har en massa fjärilar i magen och surr i huvudet. Men det ska bli såå kul! Igår fixades det rejält i butiken. Maken var där, och några av min scrapkompisar. Vi gjorde kort och LO's nästan hela dagen. Ja, inte maken förstås, han pysslade med annat. Så sakteliga börjar butiken bli klar. Den är såå fin, tycker jag. Mina vänner är så duktiga på att fota allt som händer och så småningom ska jag lägga ut lite bilder. Men hinner inte just nu, för nu är det dags att åka iväg till butiken och fixa lite till.
Kram

2 kommentarer:

  1. Va kul!!!! Hoppas att allt kommer att gå bra och att fjärilarna släpper lagom till du öppnar.

    Lovar att hälsa på när jag har vägarna förbi.

    Angelica
    (som för tillfället inte är inloggad)

    SvaraRadera
  2. Hur går det med butiken? Fullt upp kan jag tänka mig:) Kram Tesa

    SvaraRadera