fredag 5 februari 2010

Lite snack!

Fy va dålig jag blivit på att skriva här och framförallt lägga in bilder. Det måste bli skärpning!!
"Premiären" gick jättebra!! En hel del kunder och bekanta tittade in. Det är många som är glada att jag öppnat en scrapbutik här i Stenungsund. Va bra att det inte bara var jag och mina vänner som saknade detta. Dagarna går jättefort. Det är mycket att göra. det är så mycket jag vill göra. Starta webbutiken, starta en blog, boka in mer kurser. Ja, listan är lång, men det är ju bara roligt att det alltid finns nå't att göra.
Nä, nu ska jag börja städa i butiken lite så det är fint till i morgon.
kram Yvonne

5 kommentarer:

  1. Så härligt att höra att det går så bra och att affären är efterlängtad. :)
    Ta en sak i taget så kommer det att bli jättebra.

    Tack för dina uppmuntrande ord på FB.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till! Det finns verkligen ett växande behov i Sverige. Kram - Anki

    SvaraRadera
  3. Först grattis! Stämpeln är från Sugar Nellie-Gorjuss girls. Just denna har en döskalle i håret och det gillar inte jag så jag satte dit en rosett! Kolla länken! Kramar!

    http://www.funkykits.co.uk/catalog/product_info.php?products_id=802

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för kommentarerna! Det är kul att göra kort, undra bara vad jag ska göra med alla :)

    Jag tänkte komma ner till din butik imorgon och hälsa på lite så vi ses då!

    Kram-
    Mia

    SvaraRadera
  5. Lycka till med butiken! Må så gott! Kram kram

    SvaraRadera