söndag 3 januari 2010

Så här ser det ut nu!

Ja, så här ser det ut på utsidan av min lilla butik just nu. Ska väl snart se lite mysigare ut, hoppas jag. På insidan målas det för fullt. Det är möbler som ska bli vita. Allt målande är förhoppningsvis snart klart så man kan börja ställa iordning.
Va underbart det är med snälla kompisar! I måndags hade nästan hela scrapgänget tagit semester och kom till mig och hjälpte mig.
En annan kompis kom in med fika när vi höll på. Nybakad styckekaka (Tjörn-bröd) med lite olika pålägg. Hembakade bullar hade hon också med sig.
Vad glad och tacksam jag är över alla mina goa vänner och över min underbara familj!! =)


5 kommentarer:

  1. Men vad underbart och roligt att du skall öppna en egen butik!! Ser verkligen fram emot webbutiken!!
    Lycka till;)
    Kramar Tessan

    SvaraRadera
  2. Åh så spännande! Synd att jag inte bor närmre.....
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Tack för titten på min blogg! Alltid lika roligt med besök =)
    Och vad fina kort och altrade saker du har gjort! Verkligen superfina! Och vad roligt med en alldeles egen scrapaffär...inte utan att man blir aningen avundsjuk...:) Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det ska bli riktigt roligt. Är du i närheten, får du titta in. =)

    SvaraRadera
  5. Lycka till med butiken och tack för dina goa ord inne hos mig. Kram Tesa

    SvaraRadera