måndag 21 december 2009

Min "lilla" hemlis!

Nu ska jag berätta vad jag sysslat med den senaste tiden. Jo, förberett för öppnandet av min alldeles egna butik. Jag ska öppna Lilla Kortverksta'n i Stenungsund. Där ska jag sälja kortmakeri- och scrapbookingprodukter (det kanske ni kunde lista ut av namnet). Jag öppnar i mitten av januari och ska ha både fysisk butik, webbutik och kursverksamhet.
DÅ ÄR NI ALLA VARMT VÄLKOMNA!
Hade tänkt att visa en bild från utsidan av butiken, men där står en bil och skymmer sikten. Så bilden kommer senare, när ägaren har behagat flytta sin bil.

5 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS YVONNE.

    Kram MAGGAN

    SvaraRadera
  2. Men vad skoj!!! STORT grattis! Önskar dig en riktigt god jul!!! Kramar LillBlomman

    SvaraRadera
  3. Grattis! Lycka till med butiken....är jag i närheten ska jag kika förbi. Må så gott. Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis och lycka till. Jag hoppas det kommer att gå jättebra. :) Vi får se till att ta en tur till dig nästa gång vi är i trakterna. :)
    God jul vännen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. http://lenislenis.blogg.se
    Tack för kommentar inne hos mig och Stort GRATTIS! Så kul att du sak öppna en butik!
    Klart jag kommer å hälsar på! Hoppas du återkommer med adress och så!
    Lycka till!

    SvaraRadera