lördag 5 september 2009

Datastrul och underbar dag hos Prickiform!

Har inte kunnat lägga in några nya inlägg på nästan hela veckan. Har så gärna velat berätta om detta:
För två veckor sedan var jag bjuden ner till Prickiform i Torslanda. Katarina och Lisa hade bjudit in alla prickiformare. Det blev en fantastisk dag med mycket skratt, god mat och otroligt trevligt sällskap. Katarina och Lisa pysslade om oss som om vi vore prinsessor. Kul att träffa några av de andra prickiformarna.
Fick även testa på en del tekniker som jag inte gjort förut och se en del av de nya stämplarna som jag tror släpptes i torsdags.
Vi fick också ett uppdrag att göra hemma: En annorlunda vikning och stämpeln skulle vara en av "underbara damer". Jag valde stämpeln som ni ser nedanför (den är sååå fin). Det kortet är ivägskickat till Prickiform så det får jag visa senare.

1 kommentar:

  1. Tråkigt med datastrul. Tack för dina ord hos mig. Ha en fortsatt härlig helg. Kram

    SvaraRadera