torsdag 13 augusti 2009

Kul!

Idag fick jag ett paket i brevlådan från Kortmakaren. Det står Grattis på paketet och en påse med stämplar låg i. Vad förvånad jag blev (och glad)! Kollade på deras blogg och såg att jag vunnit en utlottning. Kul! Hade nästan glömt att jag lämnat in ett kort.
När jag såg den här stämpeln första gången drabbades jag av ha-begär. Gillar den väldigt mycket och tror att den kommer att vara mycket användbar.
Så här blev kortet...

...och här är priset!
Åh, vad kul med lite nya stämplar!
Alldeles lagom till våran scrapträff på lördag. Mina vänner och jag ska ha en heldag med scrap och annat mysigt här hos mig.

1 kommentar:

  1. GRATTIS - det var ett väldigt fint kort!

    åhhhh vad jag vill vara med.... på lördag
    jag kanske kan smita in en liten stund....

    kram ina

    SvaraRadera