söndag 31 maj 2009

Hektiskt!

Ja, nu är det mycket (för de flesta). Har just avslutat ett litet jobb med bröllopsinbjudningar. Visar dem när jag fått klartecken från brudparet.
På fredag har vi studentfirande! (kul)
Då går mellan-sonen ut (jisses vad stora barn jag har). Kortet och skylten är klara, så nu är det bara det mindre roliga kvar som städning och matlagning. Men jag har laddat så länge för detta så det kommer att gå som en dans. Hoppas bara att maten och tårtorna blir goda, jag ska testa en del nya recept (spännande).
Det här kortet använde jag till studentinbjudningarna
(hoppas att han inte blir sur att jag visar det här)

1 kommentar:

  1. Hej
    tack för lunchen... nästa gång blir den inte så stressad...

    snurran funkar fin fint.
    fick gjort ett kort igår - och då använde jag den.

    kramis ina

    SvaraRadera