onsdag 4 mars 2009

Ja, då har man blivit med blogg. Det var ju inte riktigt planerat men ska väl gå bra hoppas jag.
Utseendet på bloggen kommer att ändras efter hand, när jag lär mig hur det funkar.
Alltså: här har jag tänkt att visa saker som jag har "skapat". Mest blir det kort för det är det jag tycker är roligast.

Har nog alltid gillat kort. Innan jag började göra egna ,så tog det hur lång tid som helst för mig att välja kort i affären. Var ju tvungen att gå igenom alla innan jag kunde bestämma mig. Ibland kan jag sakna det där, för det finns ju väldans massa fina färdiga kort. Men inget går upp mot att göra ett eget. Det är så himla kul!

2 kommentarer:

  1. VÄLKOMMEN!!!!!!!!!!! //Ina

    SvaraRadera
  2. Välkommen till bloggvärlden och som Prickiformare.

    Du är inte ensom om att ha blivit med blogg nyligen. Det är samma här men det finns otroligt många vänliga själar som delar med sig av sin kunskap, tack o lov.

    Lycka till!

    SvaraRadera